Technické parametry platné pro tituly BurdaMedia Extra | |
---|---|
Rozměr | 990 x 250 px (desktop); 300×300 px, 300×250 px, 320×100 px (mobil)
Rozměry se automaticky přizpůsobují rozměrům okna prohlížeče. |
Datová velikost | max. 50 kB |
Formát | jpg, png, gif |
Zobrazovací kód | ne |
odkaz / url | K podkladům je třeba dodat URL, na kterou má banner odkazovat. |
Poznámka | TP jsou platné i pro RTB |
Odkazy s UTM parametry
Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).
Externí měření
Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.
Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.
HTML5 banner (Google Ad Manager)
Obecné požadavky
Jedná se o zcela plnohodnotný HTML document. Může obsahovat HTML, CSS i JavaScript. Interaktivita a animace v rámci kreativy může být dosažena například pomocí tzv. CSS transitions, JavaScriptem nebo canvas. Banner musí být dodán jako zip soubor, který obsahuje soubor index.html (který zobrazí kompletní banner) a všechny potřebné soubory ke spravnému zobrazení banneru (js, css, obrázky). Za správné zobrazení v jednotlivých prohlížečích odpovídá výrobce, který musí zajistit bezproblémovou funkčnost ve všech majoritních prohlížečích. Odkazy na externí zdroje v banneru musí být na zabezpečeném protokolu (https). Značky SVG nejsou v HTML souborech podporovány – lze použít samostatné soubory .svg, na které je možné v HTML souboru odkazovat.
Definice značky kliknutí (clickTag)
Každý banner musí mít nadefinovanou značku kliknutí. První část je skript umístěný v hlavičce (head) HTML dokumentu:
<head> <script type="text/javascript">var clickTag = "";</script> </head>
Proměnnou clickTag doporučujeme nechat prázdnou, jak je v ukázce výše. Cílovou url je třeba dodat samostatně a bude vložena přímo v reklamním systému.
Druhá část je nastavení samotného prokliku v banneru:
<body> <a href="javascript:window.open(window.clickTag)" > <div id="banner"> . . . </div> </a> </body>
Google Web Designer
Při přípravě kreativ v nástroji Google Web Designer je třeba zvolit prostředí (Environment) Display & Video 360.
Více informací naleznete v nápovědě pro Google Ad Manager.
Video
Součástí tohoto formátu může být i video. Video je možné dodat společně se statickou kreativou nebo přímo v HTML banneru. Pro každou variantu jsou odlišné specifikace, viz níže.
Video element musí vždy obsahovat parametr playsinline.
Poměr stran | 16:9 |
Datová velikost | 2 MB |
Formát | mp4 |
Kodek | H.264 (zvukový kodek AAC) |
Zvuk | defaultně ztlumeno, zapnutí zvuku pouze na akci uživatelem (tlačítkem, ne mouseover) |
Umístění | vyznačení v rámci grafiky banneru |
Video v HTML kreativě
Datová velikost celého banneru včetně videa (nezkomprimované) | 900 kB |
Zvuk | defaultně ztlumeno, zapnutí zvuku pouze na akci uživatelem (tlačítkem, ne mouseover – nutné nastavit zobrazení ovládacích prvků) |
Umístění | nastavit v kódu |
Podmínky stornování objednávky
V případě stornování objednávky objednatelem po jejím přijetí vydavatelem je vydavatel oprávněn uplatňovat stornovací poplatky ve výši 100% ceny. Stornování objednávky objednatelem musí být provedeno v každém případě písemně. Stejné platí pro případ, kdy vydavatelství odmítne uveřejnit již potvrzenou objednávku z důvodu neuhrazení závazků zadavatele.