Roll band + Pop up

Technické parametry platné pro tituly BurdaMedia Extra
Rozměr 990 x 250 px (desktop); 300×300 px, 300×250 px, 320×100 px (mobil)

Rozměry se automaticky přizpůsobují rozměrům okna prohlížeče.

Datová velikost max. 50 kB
Formát jpg, png, gif
Zobrazovací kód ne
odkaz / url K podkladům je třeba dodat URL, na kterou má banner odkazovat.
Poznámka TP jsou platné i pro RTB

 

Reklama zobrazená ve spodní části okna prohlížeče. Je umístěna fixně vůči oknu prohlížeče, při scrollování tedy zůstává „přilepena“ ke spodní části okna, v pravém rohu. Obsahuje tlačítko pro zavření, které je možné v rámci scriptu libovolně napozicovat.

Odkazy s UTM parametry

Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).

Externí měření

Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.

Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.

HTML5 banner (Google Ad Manager)

Obecné požadavky

Jedná se o zcela plnohodnotný HTML document. Může obsahovat HTML, CSS i JavaScript. Interaktivita a animace v rámci kreativy může být dosažena například pomocí tzv. CSS transitions, JavaScriptem nebo canvas. Banner musí být dodán jako zip soubor, který obsahuje soubor index.html (který zobrazí kompletní banner) a všechny potřebné soubory ke spravnému zobrazení banneru (js, css, obrázky). Za správné zobrazení v jednotlivých prohlížečích odpovídá výrobce, který musí zajistit bezproblémovou funkčnost ve všech majoritních prohlížečích. Odkazy na externí zdroje v banneru musí být na zabezpečeném protokolu (https). Značky SVG nejsou v HTML souborech podporovány – lze použít samostatné soubory .svg, na které je možné v HTML souboru odkazovat.

Definice značky kliknutí (clickTag)

Každý banner musí mít nadefinovanou značku kliknutí. První část je skript umístěný v hlavičce (head) HTML dokumentu:

<head>
  <script type="text/javascript">var clickTag = "";</script>
</head>

Proměnnou clickTag doporučujeme nechat prázdnou, jak je v ukázce výše. Cílovou url je třeba dodat samostatně a bude vložena přímo v reklamním systému.

Druhá část je nastavení samotného prokliku v banneru:

<body>
  <a href="javascript:window.open(window.clickTag)" >
      <div id="banner">
          .
          .
          .
      </div>
  </a>
</body>
Google Web Designer

Při přípravě kreativ v nástroji Google Web Designer je třeba zvolit prostředí (Environment) Display & Video 360.

Více informací naleznete v nápovědě pro Google Ad Manager.

Video

Součástí tohoto formátu může být i video. Video je možné dodat společně se statickou kreativou nebo přímo v HTML banneru. Pro každou variantu jsou odlišné specifikace, viz níže.

Video element musí vždy obsahovat parametr playsinline.

Poměr stran 16:9
Datová velikost 2 MB
Formát mp4
Kodek H.264 (zvukový kodek AAC)
Zvuk defaultně ztlumeno, zapnutí zvuku pouze na akci uživatelem (tlačítkem, ne mouseover)
Umístění vyznačení v rámci grafiky banneru
Video v HTML kreativě
Datová velikost celého banneru včetně videa (nezkomprimované) 900 kB
Zvuk defaultně ztlumeno, zapnutí zvuku pouze na akci uživatelem (tlačítkem, ne mouseover – nutné nastavit zobrazení ovládacích prvků)
Umístění nastavit v kódu

Podmínky stornování objednávky

V případě stornování objednávky objednatelem po jejím přijetí vydavatelem je vydavatel oprávněn uplatňovat stornovací poplatky ve výši 100% ceny. Stornování objednávky objednatelem musí být provedeno v každém případě písemně. Stejné platí pro případ, kdy vydavatelství odmítne uveřejnit již potvrzenou objednávku z důvodu neuhrazení závazků zadavatele.