PR native

Technické parametry
Titulek: max. 60 znaků včetně mezer
Text: max. 45 znaků včetně mezer
CTA tlačítko (text): max. 15 znaků včetně mezer
Rozměry (hlavní obrázek): 640×640 a 640×335
Datová velikost: 45 kB
Formát: jpg nebo png
Logo klienta: 128×128 px
Název klienta: max. 25 znaků včetně mezer
Zde je možné dodat název samotného klienta nebo brandu, který bude v inzerci propagovaný. Např. klient Extra Online Media, brand Lifee.
Datová velikost 45 kB
Formát: jpg nebo png
Zobrazovací kód: ne

Doplňující informace k formátu

Zobrazení formátu se vždy přizpůsobuje webu (případně sekci webu) i zařízení (desktop, mobil) a nemusí obsahovat všechny dodané elementy. Vždy se zobrazuje pouze hlavní obrázek a titulek, s tím je třeba počítat při vytváření celé kreativy.

Odkazy s UTM parametry

Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).

Externí měření

Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.

Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.