Technické parametry | |
---|---|
Titulek: | max. 60 znaků včetně mezer |
Text: | max. 45 znaků včetně mezer |
CTA tlačítko (text): | max. 15 znaků včetně mezer |
Rozměry (hlavní obrázek): | 640×640 a 640×335 |
Datová velikost: | 45 kB |
Formát: | jpg nebo png |
Logo klienta: | 128×128 px |
Název klienta: | max. 25 znaků včetně mezer |
Zde je možné dodat název samotného klienta nebo brandu, který bude v inzerci propagovaný. Např. klient Extra Online Media, brand Lifee. | |
Datová velikost | 45 kB |
Formát: | jpg nebo png |
Zobrazovací kód: | ne |
Doplňující informace k formátu
Zobrazení formátu se vždy přizpůsobuje webu (případně sekci webu) i zařízení (desktop, mobil) a nemusí obsahovat všechny dodané elementy. Vždy se zobrazuje pouze hlavní obrázek a titulek, s tím je třeba počítat při vytváření celé kreativy.
Odkazy s UTM parametry
Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).
Externí měření
Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.
Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.