Dvouvrstvý Branding | |
---|---|
Rozměr | 2x 2000×1400 px (spodní vrstva + překrývací vrstva) |
Datová velikost | 2x 300 kB |
Formát | jpg, png |
Zobrazovací kód | ne |
Šablona | PSD šablona |
V nákresu je vyznačený prostor pro komerční sdělení a prostor pro doplňkovou grafiku. Branding je fixní bez opakování.
Kreativu je nutné přizpůsobit šířce obsahu webu 1080 px. Celá kreativa by měla být vyplněna grafikou a to včetně prostoru pod obsahem. V případě, že je potřeba prostor pod obsahem vyplnit barvou (např. kvůli snížení datové velikosti), je nutné dodržet ochranné zóny – viz. obrázek.
Odkazy s UTM parametry
Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).
Externí měření
Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.
Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.
Podmínky stornování objednávky
V případě stornování objednávky objednatelem po jejím přijetí vydavatelem je vydavatel oprávněn uplatňovat stornovací poplatky ve výši 100% ceny. Stornování objednávky objednatelem musí být provedeno v každém případě písemně. Stejné platí pro případ, kdy vydavatelství odmítne uveřejnit již potvrzenou objednávku z důvodu neuhrazení závazků zadavatele.