Dvouvrstvý branding

Dvouvrstvý Branding
Rozměr 2x 2000×1400 px (spodní vrstva + překrývací vrstva)
Datová velikost 2x 300 kB
Formát jpg, png
Zobrazovací kód ne
Šablona PSD šablona

 

V nákresu je vyznačený prostor pro komerční sdělení a prostor pro doplňkovou grafiku. Branding je fixní bez opakování.

Kreativu je nutné přizpůsobit šířce obsahu webu 1080 px. Celá kreativa by měla být vyplněna grafikou a to včetně prostoru pod obsahem. V případě, že je potřeba prostor pod obsahem vyplnit barvou (např. kvůli snížení datové velikosti), je nutné dodržet ochranné zóny – viz. obrázek.

Odkazy s UTM parametry

Cílové url, které obsahují UTM parametry, je z důvodu správného formátování nutné dodávat v textových souborech (.txt).

Externí měření

Jako měření třetích stran akceptujeme Adform, Sizmek, Doubleclick a Gemius (kódy musí podporovat https). Ostatní partneři musí projít testováním a certifikací na naší straně. V případě nesrovnalostí ve statistikách bude akceptován maximální rozdíl do 10 % s naším reklamním systémem.

Jako měření je možné dodat maximálně dva měřící 1×1 pixely pro standardní statické kreativy, pro HTML bannery, textové formáty a mobilní slide-up pouze jeden. V případě potřeby použití doměřovacích skriptů, je nutné tento banner dodat jako zobrazovací skript, který bude doměřování obsahovat.

Podmínky stornování objednávky

V případě stornování objednávky objednatelem po jejím přijetí vydavatelem je vydavatel oprávněn uplatňovat stornovací poplatky ve výši 100% ceny. Stornování objednávky objednatelem musí být provedeno v každém případě písemně. Stejné platí pro případ, kdy vydavatelství odmítne uveřejnit již potvrzenou objednávku z důvodu neuhrazení závazků zadavatele.

Náhled formátu